söndag.


fredagen gjorde jag nada,dansade inte utan kollade på, sen så såg jag lets dance, det är bäääääst:D

lördagen: gick upp i tid, gjorde mig i ordning drog te stan och köpte cuuube, för jag och sanna hade bestämt att vi skulle ha cube party:D heheh, gick hem sen så duschade jag och gjorde mig klar,sen ringde elin och sen hämta de mig:D , så åkte bil till kristinehamn,det tackar jag för:Dkom fram och sådär, lyssnade på musik gjorde vi ,sen korkade vi upp , sen åt vi mat, sen så drack vi lite mer, lite senare kom elin och hämta oss så blev det konsum sen hem te kicki:) , där vare lite party, mkt roligt:D sen så vid tolv tog vi taxi till mastis, vi stannade bara en stund där,sen gick vi till statoil ,och sen hem och la oss mkt gott vare:) , somnade te slut, har vaknat flera gånger i natt vet ej varför,

söndag: gick upp vid nio var skit hes och sanna med vet ej vad vi gjort med våra röster men:) ,, och bytte jag om så gick jag te bussen och sanna te konsum hehe:) åkte hem , och sen gick jag te mamis jobb , fick lite att äta, sen åkte jag buss te hammarö väldär skyndade jag mig lite, tränade barna, sen var jag helt slut:) , somnade nästan på läktaren, sen så skulle vi träna, jag körde fristående sen var jag slut, är helt snorig och hes som ett as,
sen så vare slutt då åkte jag med emma hem, duschade och åt lite macka:)
snart ska jag faktiskt sova:D

imorn ska jag betala räkningar, göra synundersökning och tärna barna:) sova i tid.

tisdag, onsdag,torsdag,fredag äre skola minsann:)

gonatt babes:D

bjuder på nåra snygga bilder från igår:D


finaste kusinerna:)                                                                                       

        
     sanna, elin och jag :D



och vi igen:D

mina favoriter detta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0