Söndag.


igår var jag ute och gick med mami och anna på skutberget, på vänern faktiskt, var skit kallt men gött ändå:) sen handlade vi och så, sen hem och slappade, duschade och fixade,sen så åt jag lite och sen åkte jag med bussen te stan för att möta marie och sedan äta donken, sen så tog vi ut pengar och sen så åkte vi med 7.an bussen te herrhagen och till tremänning, kom dit och sen drack vi lite och sådär, sen så lite senare vid halv tolv gick vi te nöjes, shakade vi schlagerbaren och sådär drack lite mer:) .
sen så gick vi till donken vid tjugo i 2 och skulel äta lite, sen åkte vi med maries pappa hem hehe:) kom hem och somnade typ på dirren:D

idag då vaknade jag 9.00 och var as pigg haha:P , bytte om åt lite frukost, sen så åkte jag te hammarö, och tränade UT ,gick bra fast ingen typ lyssnar, sen hämta mamma mig så blev det söndagspizza götttit:D,
sen kom jag hem också blev det kaffe:D, nu ska jag strax duscha, bädda rent i sängen och sådär:)

imorn ska jag fråga vad felet på min mobil är :( , sen ska jag träffa beccis och sen träna Snöflingorna och sen UT:) också ska jag packa inför matilla:) fyy 

tisdag- torsdag befinner jag mig i urskogen uppe i mattila:P  
fredag tandläkaren och antagligen hämta mina glasögon:)

ha en fin kväll babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0