söndag.


i går (lördag) for jag te deje, för att hälsa på marie och bebben, frös typ ihjäl vid busshållplatsen för marie var seg på att komma, de kom sen så fick jag skjuts hem te dom, jag fick hålla i bebisen och mata han med flaska, guuud såå gooo bebis, fick kramp i armarna av att bära han men det gjorde inget,kvart i sju åkte jag hem te karlstad igen, frööös ihjäl , gick in på hemköp och köpte lite saker, sen hem och duschade varmt och såg på tv pytte, datade och skickade sms mest, senare gick jag och sov, var svin kallt, somnade te slut,

idag skule upp halv åtta, men orka, så kvart i nio gick jag upp, tråkigt att åka buss om mamma hade kört mig hade jag fått sovit till tio,hade slippt släpat med en bag på bussen som är beccas, och slippt tagit med den in på hemköp men men, får väl gå ändå, ska ha ett möte med pörnis kl 11.00 , då är jag framme i hallen typ:) ,
sen ska det gympas hela dagen lång typ, jobbigt men skoj:D

imorn ska jag leka med min sanna:) ,sen äre snöflingorna och UT träning med:) ,
tisdag skolhelvete, onsdag inget, torsdag gympa, fredag fristående och seminarium,
helgen ?, sen äre tenta nästa vecka som jag ska klara,
sen börjar det en ny delkurs 26:e hälsa och livsstil och sånt gillar jag hehe:D
ska te mattila med mindre kul så här i kylan,  


men men ha en fin dag babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0