tisdag..


igår vare måndag och jag for te sanna, det var väldigt roligt att träffa henne för det var längesen!:) , åkte te stan hämtade hennes mobil, sen blev det arbetsförmedlingen, jääädra kö och typ 2 pers som jobbar alla andra står och glor haha:P , sen blev det donken och det tog vi med oss hem,det var mkt mkt gott:;Dsåg på tvn sen också, sen skulle jag nästan åka hem med tåget, tiden går för fort när man har det bra:) , sanna följde mig iallafall,sen åke jag mot karlstad så gick jag te apoteket och köpte salva,sen lite mat och så, sen åkte jag te hammarö för att träna snöflingorna och sedan UT, det gick mkt bra:)sen möte med agneta och co,gick bra:) .
sen åkte jag hem och duschade och sedan gick jag och sov faktiskt, det gick lättare att somna det var tur det:) ,
blödde lite näsblod med, 3:e dagen i rad... hmm?

tisdag morgon skulle upp 7 men det var as svårt verkligen ,så gick upp 89 men jag hann ändå:D,
for te skolan hade lektion om etik det sööög haha:P , sååå tråkigt att lyssna på iaf,
sen så for jag hemåt och åt mat senare, sen nu ska jag äta kvällsmat lite, hehe:D ska sova i tid med:)

imorn äre onsdag, jag borde plugga lite, har tenta nästa onsdag, kan ju vara bra att klara den:)
torsdag äre gympa fredag seminarium skiit och fristående, helgen?

godnatt och sov gott alla mina bebbar:D

               
sanna och jag:D                  världens bääästa<33       sannas student:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0