Fredag.


igår hade jag tråkigt ,sen blev det rix fm inte kul men ,mötte becca och överlämnade presenten,sen så kollade jag lite, och sen gick jag, ringde till min bääästa Sanna, underbart<3, sen så åkte jag hem och så:) duschade och sedan la jag mig:D

idag fredag, regn och rusk och tråk, handlade med mami, och så, inte jätte mkt har jag gjort idag,
sett svensson svensson, druckit kaffe, ätit mat och beställt från hm, hiihhi:D
sen ska jag se segemyhr och postkodskampen och så:)
sen ska jag sova nångång med:)

imorn ska jag? , söndag? ,

måndag upp 4.30, och börjar 6.30 och slutar 15.00:)

träffa sannis nån dag med vill jag:) , det var längesen och hon är den bäästa:) <3,


detta beställde jag:


väska:D






skulle levereras redan nästa vecka hiih:D


världens finaste emma:D
som har namnsdag idag med:D
var tvungen att lägga upp en bild på henne:D


Grattis alla emmor idag:D ihiih

ha en fin kväll babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0