Fredag.


fy va gött med helg:) , haft en mkt fin dag idag:) började 10.00,då var O ute med barnen så då gick jag med ut:) , var ute i över en timme, då började vi gå in och sedan fick de leka med något en stund, sen blev det lunch och idag hade vi matro i matsalen va gött:)  sen så tillbaka så hade jag 2 uppgifter jag gjorde med barna:) , sen så fick de leka lite,sen gick vi ut:) , var ute ett tag, gick in och åt mellanmål, och sen så gick vi och skulle kolla på musikanter, men vi hitta dom inte så vi gick tillbaka,då började det regna fyy:( , diskuterade med E sen och lite efter halv fem gick det sista barnet hem, så då kom mamma och hämta mig så köpte vi pizza, och sen så hem och åt ,det var gött, duschade och såg hemma hos moareus hiih:) ,skoj
pratat med bästa Sanna nyss, tänk vad glad jag blir varje gång jag pratar med henne:)
hon är min bästa:D

nu ska jag nog sova faktiskt:D godnatt babes:D

jag vet ej vad jag ska göra i helgen:)

måndag Leka med Sanna efter jobbet, det blir bio;D wiie:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0