fredag.

 
fredag morgon. trött som ett as, kan bero på att jag somna 1 också, vred och vände , och det var varmt och allting, herregud va trött jag blev på det, men tillslut så somna jag efter många om och men,
vakna till liv vid 6,min mobil hade alarm på, låg vaken en stund och sedan hoppade jag upp och duschade , packade klart och så:)
är klar nu iaf och vi väntar på morfar, han ska hämta oss och köra oss te tåget,
sen går det 8.22, framme vid halv tolv och då ska det fikas och kanske shoppas lite med:)
sen kmr anders och hämtar oss ihih:D,
ikväll blire john fogerty på grönan woooho:D

kanske mobilbloggar, annars har anders en dator hoppas vi på:)

ha det så bra i helgen alla mina fina vänner:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0