Lördag.



jahap, denna dag har jag inte gjort mkt,cyklade med mamma te willys,sen hem och såg sound of music,blev tillslut lite rastlös och såg svensson istället,sen blev det pip-larsson,ovh sen leila på landet,gud va god mat hon laga:) , ihih nu sommarkrysset,sen duschning, sen sovning lite senare:D


får Gratulera Ronja och Filip på 20-års dagen med, och hoppas de har en fin dag:) ,

imorn är det söndag och jag vet ej vad jag ska göra, tråkigt:( , ska väl ta det lugnt och framför allt sova i tid ska upp 4.30 på måndagen, usch usch va tidigt:O ,

VFU hela veckan lång:) träffa sannis med vill jag:) , det var mkt längesen, jag saknar henne mkt<3


födelsedags barnen och Sanna
på Sannas student:) ,


Sanna och jag:)

ha en fin kväll babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0