Måndag.


idag har jag fikat med mamma och pappa på cafe översten,mysigt vare, åt ananaspaj med vaniljglass, underbart jue;D sen så hem och solade och läste på balkongen, lite färg fick jag allt:) , sen så blev det sos- segelsällskapsresan och mat:) , hiih sen så ut lite och sen dusch och nyss lotta på liseberg:)
avslutar nog dagen och kvällen med svensson sen:D, sen sovdags:D

imorn äre tisdag, vad ska jag göra då?, detta ständiga jag vet ej vad jag ska göra, rastlös som jag är:)
tråkigt, är bara att hitta på

men ska väl försöka varva ner och slappna av som min kära vän elin skrev te mig igår:)
för är ju bara ledig två veckor te,sen drar ju VFUn igång och då har jag ej tid att vila, förutom på helgerna då:)

kom ialla fall in på specialpedagogik vi ska läsa nu i höst, fått antagninsbesked 1:)
wie:D

onsdag? , torsdag? , fredag- kalas för morfar:)
just ja systemet nån dag med är ju party på lördag:D

ha en fin kväll mina babes:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0