måndag.


fy faan va tidigt jag var uppe i morse, halv fem klev jag upp, var ganska pigg,det var konstigt:P
satte mig vid datorn och sen klädde jag mig och for iväg te där, och kom dit så prata jag och E lite, och sen blev det frukost, sen så såg barnen på sommarlovsmorgon och sen så kom O och senare gick vi ut:) sen så vare lunch och sen gick vi te gympasalen och sen så gick jag och E och hade inskolningsmöte med en ,sen mellanmål och sen skrev jag loggbok och sen gick jag hemåt:) regnade som fan och så, fick vänta på busshelvetet i 18 minuter,sen så hemma och så:)

har fruktansvärt ont vid strupen, och neråt, mamma och pappa säger att det är nerverna, att jag är nervös för nått, sen har jag ont  lite överallt med, usch:( borde gå te doktorn alltså

imorn tisdag börjar 10 slutar 18. onsdag 6.30-15, torsdag 10-18 och fredag 10-18:) sen helg iaf:D

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0