Måndag.


fredag: åkte te stan,sen tåget te sthlm:D , vi lämnade väskor och sedan gikc vi runt på stan. fikade i gamla stan,sen handlade jag en klänning på cubus och ett turkost nagellack:D wiie, sen så lite senare kom morbror anders och hämta oss och körde oss hem te han,där vi gjore oss i ordning lite sedan åkte vi mot slussen och sedan djurgårdsfärja mot grönan:) satt utanför ett tag:D sen gick vi in, jag pratade med sannis lite,det var underbart:D, sen så gick vi runt där och sedan åt vi hamburgare där,sen blev det john fogerty konsert:D han så fett jävla bra, sedan gick vi mot stan och sen åkte vi buss te sergels torg,sen t-bana från t-centralen te gullmarsplan och sen vbidare te bagis, kom hem och så duschade och sov sen:) fett varmt men:)

Lördag: vi vaknade åt frukost, klädde oss, vandra bort te kusinernas mormor i centrum, där åt vi lite glass och prata,fett fin lägenhet och en as fin blommig tapet i köket, ville med han en sån:D
sen gick vi te affärn och handlade grillat inför kvällen:) , sen så vandra vi hemåt, och sedan blev det att ta det lugnt i solen:D, var gött:D, läste lite och så:) satt där ett tag,sen gjorde vi mat och åt, och satt där, duchade senare och sov:D,

Söndag: vi klev upp, åt frukost, åkte sedan ut mot värmdö,sen bilfärja te rindö,sen bilfärja te vaxholm:D gick runt där, åt en glass och så:) , sen åkte vi mot sthlm igen och åt mat på hakkis i liljeholmen:),sen så hem och sen åkte jag med jonas te hammarby sjöstad,för att hälsa på lina och jonas:D, vi köpte glass och åt pannkakor,sen såg vi på en film:) sen så åkte jag tvärbananan te gullmars.sen tunnelbanan,sen pratade jag lite med terr:) ,sen så hem och duschade sen sov jag, var fett jävla varmt, + att min jävla madrass åkte fram och tillbaka skit säng:P

Måndag: upp och hoppa och sen packa ihop allt och åkte te stan och gick runt där:) köpte klänning:D,
sen hämta väskor och sen te tåget, åkte hem och sen så kom mormor och morfar och hämta oss,sen så åkte jag och mammi te affärn:D,
Nyss ätit mat:D , göttt , fy faan va trött jag är:P

Somliga är sååååå töntiga!,örker inte, 

imorn ska jag träffa beccis, var längesen:) ,

hoppas på att leka med sannis nån dag med:D, var längesen nu:)

har haft en bra helg:D


jag utanför grönan:)


fritt fall:)


ny klänning- skräll
att den är blå haha:P


john fogerty:D

ha en fin kväll babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0