onsdag.


usch va tråkig dag , eller aah fikade med mami och papi i kil,ett mysigt cafe;D sen en sväng te forshaga och sen vidare hemåt:) , sen så handla vi och sen hem ,såg på sommaren med göran sen heartbreak hotel, sen spelade jag och mamma yatzy och 500, sen så jag på vem vet mest och på segemyhr,sen make it or break it, bäst program och grät lite med , tyckte så synd om payson,
sen så duscha jag, nu svensson behöver muntras upp insåg jag:(
har faan tråkigt varje dag, vet ej vad jag ska göra!

torsdag imorn, betyder endast 4 dagar ledigt till, vad ska jag göra?
inte vara rastlös iaf!
säkert ingen som har tid att träffa mig heller!
man kanske skulle kolla rix fm festivalen på kvällen,men det är ju inte roligt själv:(

fredag, ?
lördag?
söndag?

måndag börjar VFUn upp 4.30 ser jag fram emot inte:P

men godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0