onsdag.


igår vare tisdag med och jag började 10.00 , vi var inne en timme,sen ut en sväng, smart som jag var hade jag ju tagit jeans, svart tunika och så, och varmt blev det, usch usch,sen mat tajm och tillbaka te fritids,sen gick vi till byggleken och hade med oss mellanmål och så:) , sen så tillbaka och så, åt frukt lite senare också läste jag 2 sagor,sen så vid kvart i fem gick jag hem och så, hem och åt och duschade efter allsång, och sen ringde jag till min bästa Sanna så pratade vi lite och så,det var underbar<3, sen gick jag och sov,var inte jätte lätt dock fast jag hade huvudvärk men tillslut så:) ,

upp och hoppa 4.30 vare idag, orkade dock inte så gick upp strax före fem, var så seg och orkade inte, klädde mig halv sex och trodde sen att jag skulle missa bussen men icke den hann jag med:) , sen så kom jag fram var trött , men drack kaffe med E och sen så duka vi frukost och åt det, sen så läste jag igenom LPO 94, och sen så diskutera jag och E litegrann:) , sen så gick vi ut och var ute i solen en timme, var gött det, sen in och åt mat och sen tillbaka och sen så ut te kulan och sen in och åt mellanmål,sen gick jag hem, väl hemma åt jag lite,sen så åkte jag och mami och hämtade HM paketet som hade kommit och sen åt vi glass på mariebergsskogen:D
ska duscha om en stund,sen sitta ner en stund sen sova:)

imorn 10-18,fredag 10-18, puuh,sen helg- vad ska göras då tro? ,

längtar tills jag ska träffa sannis:D, hon är bäst<3
vad skulle jag göra utan henne, min allra bästa Sanna:)
hon gör mig alltid så glad, och får mig att må bra:)
tack för att du finns vännen<3

godnatt på er babes:D



Sanna och jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0