Onsdag.


onsdagar är dom tråkigaste dagarna som finnnns, usch!
idag har jag varit med mamma på ikea lite, sen bergvik och sen handlat.
sen solade jag på balkongen eftersom sola skiner så fint idag:)
sen mat och sådär, sen mer solning och läsning.
nu har jag packat in alla morfars paket, 3 tshirtar, ett örngott och en rollo påse, han lär bli glad:D
ska se svensson svensson och kaffe det blire, ihih
sen äre viktoriadagen på tv med:)
sen är äntligen denna tråkiga dag slut.

torsdag imorn och jag vet inte vad jag ska göra.
ska te systemet och med mamma iaf tror jag, men vill träffa nån men vem? , tror ingen har tid!

fredag ska vi åka till kungsnäs ganska tidigt och göra i ordning för 80-års kalaset som börjar 16.00, ska bli mkt skoj:D morfar 80 år , shiit det känns inte som att han är så gammal men:)

Lördag äre party det längtar jag efter ihihih:D

sen äre sista veckan ledigt innan  VFUn, och idag fick jag beslut om studiemedel,gött att jag får studiemedel te hösten underbart jue:D,

ha en bra kväll alla gooa:D,


måste bara säga att anna har världens söötaste au-pair barn:)


balettdanstöser:)


min syster som hippie haha:P


såå sööt unge:)




jag och sannis:D


lite bilder är alltid kul:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0