Söndag.


i fredas var jag hemma och slöa först, seg var jag, sen så duscha jag och åt lite,
sen åkte vi mot mormor och morfar, mamma åkte med anders och co ut, och jag fick vänta och sen åka med mormor och morfar, kom fram det bjöds på champagne, drack alkoholfritt, det smakade alkohol av det med hehe:P , sen så blev det tipspromenad, var i mammas lag vi var sämst, massa frågor, den roligaste måste ha varit,  översätt de här värmländska orden haha. skit kul, flö, feschlig, krösör, jolappel m.m:) , sen blebv det mat tajm och vi grillade och hade oss, var jätte gott med mat:D,sen så pratade vi en massa och sjöng allsång:) , sen så blev det lite mer lek som mormor hade och sen tårta och kaffe, guud va god tårta meed jordgubbar på ihih:D,sen börja det regna så tillslut satt vi i en ring med stolarna på altanen under markisen och parasollet, haha, sen så sluta det sen börja det igen:) , sen vid halv tolv åkte vi hemåt, körde hem johanna och sedan hämta vi vår bil och körde hem, duschade och la mig, var skit svårt att sova jue,tillslut så:)

lördag, det regnade hela tiden, jag handla med mamma,sen duscha jag och for te marie senare, vi åt baguetter sen och drack cider, sen körde hennees mamma oss ter stan óch vi köpte glass, sen gick vi te nöjes, nästan inga folk där, hee, men men vi var där iaf, tills det började komma lite sms te marie då blev det inge kul längre så då gick vi te donken och åt hamburgare, sen hämta maries mamma oss, hem och sova:)
dock väldigt irriterad,

idag söndag, duschat och så, vet ej vad jag ska göra faktiskt!, ta det lugnt kanske:D
är bara en vecka kvar te VFUn, usch börjar bli nervös, men känner alla där så lugnt,
5 veckor,och inge betalat, det är lite jobbigt men men :)

lite bilder från kalaset:


morfar öppnar presenter:D


väldigt fin utsikt:)


kusin johanna:D


grillmästarn:D


godaste tårtan:D


kusiner+morbror:)


mormor och johanna:D


de två minsta kusinerna+ marianne:D


ha en fin dag babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0