söndag.


Grattis Anna 20-år !:)

idag har vädret inte varit på topp alltså, regnade imorse när jag vaknade och sen dess har det typ fortsatt, åkte en sväng med mami och papi sen handla vi och sen hem,då såg jag kråkguldet, drack kaffe och så, haft ont i magen typ hela dagen men nu vet jag varför :( , sen så åt vi mat,sen kom carro över på fika det var mys att träffa henne:) , har ändå känt varann i mer än 10 år nu ihih:D, sen så duschade jag men det tog tid tills att jag orkade det, sen såg jag lite 112 ,
ska väl snart gå och sova, ska upp halv fem ungefär,
förstår ej varför jag är så trött, men är nog vädrets fel:)

imorn äre dags då, slut på friden så at säga, mamma börjar med imorn,stackars oss:P
slutar 15.00 jag, gött iaf:D

resten av veckan VFU, och så:) kanske hinner med nått skoj med:)


sov gott mina fina vänner:)


tkr så mycket om denna bild:)
jag och min bäästa Sanna:)


georgina är hippie och gör grimas:D
anna gör bara grimas haha:P


hittta en gammal bild med
på mig och sannis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0