tisdag.


igår vare måndag och jag hmm gjorde inget,det regna typ med, eller jo jag mami och papi fikade jämt lite på damms:) , sen inte mkt mer, svensson svensson i bött:)

tisdag, idag gick jag upp,sen följde jag med  mami te sitt jobb jämt, hon skulle kolla nåt, sen åkte vi hem och sen åkte jag ner te stan för att möta amanda norran, så gick vi runt,sen åt vi macka och sen glass och sen drack vi cola vid soltorget, mysigt:) , sen så åkte jag hem och då kom marie med min jacka och så, sen kom bebbe emma så fikade vi och tjöta och sen så såg vi allsång och sen intog emma annas garderob och låna kläder och även i min då:) , sen så åkte hon hemåt då duscha jag:)
ska strax sova, läsa lite först tror jag:)

imorn äre onsdag, vet ej vad jag ska göra?, jagoch sannis ska ringas iaf:D,

vill göra nått kul:) , snart börjar VFUn då har jag noll tid till annat känns det som, jobbigt jobbigt

tur man är ledig på helgen iaf:D

vill träffa sannis snart med,bäääst att träffa henne:)

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0