Tisdag.


idag vaknade jag vid 9, hade fått sms av sannis:) , sen så klev jag upp vid 10, satt och orkade inte klä mig, åt en macka och så:) , åt mat senare och drack lite kaffe med, skulle träffat becca, men blev inte så tillslut,
så blev svensson istället:) sen ringde sannis så pratade vi liten stund:) ,underbart.
sen blev det allsång och nu ser mami på farsan och jag såg lite jag med, underbar film:) ,
ska nog sova snart tror jag:)

imorn ska ja? , ingen aning faktiskt, sola om det är fint och läsa bok, gå ut vore något med, satt ju inne hela dagen idag så:( ,

hoppas på att leka med sannis på fredag med,det vore skoj:D
då ska hon låna farsan, få 2 böcker att låna och saken jag köpte i sthlm:)
bäst att träffa henne !:)<3

sen helg och sen ny vecka,näst sista veckan med ledighet, sen drar VFUn igång 26:e juli,
nästa fredag blir det kalas för morfar som fyller 80 år 19:e juli:)

sen fyller det lite fler folk:) nämligen lina i arvika, lina ullman, ronja och filip, och anna krook:D många det hehe:)

godnatt babes sov gott inatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0