Torsdag.


igår vare onsdag och jag gjorde inte mkt, följde med mamma och sen handlade vi,
sen så hem och solade och läste på balkongen,men fick faan ingen färg tror jag men gött vare iaf:)
gick in sen när solen gick till andra sidan, då såg jag svensson säsong 3:) , sen dusch lite senare och jordgubbar och sen så slappade jag lite och sen sov jag, var inte så jätte lätt men ändå:)

idag ska jag åka till marie och hälsa på:D
imorn blir hennes linus 7 månader, shiit va fort de går:D,

fredag ska jag leka med min bästa Sanna, vi ska bada om det är fint väder:D,
vi hoppas på att det är det:D, ihih

i helgen ska jag? , ingen aning.

nästa helg äre kalas iaf på fredagen :D, blir skoj det:D
man kanske borde köpa en present te morfar:)

ha en fin dag fina vänner:D


jag och marie
när vi fika en gång:D


sannis och jag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0