Torsdag.


idag har jag varit med mami i stan, hämtade min lagade mobil, köpte trosor, och köpte systemet, sen så handlade vi drickor te kalaset och så, sen hem sen började det regna framåt eftermiddagen:) , vi åt mat och sen såg jag på svensson svensson och sen så senare gick jag ut en timme var jag ute, shiit va länge, men guud va gött ändå:) , sen så duschning,sen prata jag med bästa Sanna i telefon en stund, mycket trevligt:D, sen så åt jag en macka nyss:D ska sova i tid så jag somnar nångång,sen så äre säkert varmt åt mig men men:) ,

imorn ska det bli kalas:) , vad jag ska ha på mig är en mycket svår fråga? , lila/blå klänning, blommig klänning som jag hade på studenten, en blommig blå klänning, eller en svart med blommor på, shiit va svårt:) ,
16.00 kalas alltså:) ska bli mycket skoj:D

party på lördag wiie:D, var längesen det:D,

leka med sanna måste jag snart med:)
det är alltid bääääst:D,

usch snart börjar VFUn med, men ändå lite gött att göra nåt,
men utan betalt är mycket tråkigt alltså:)

ha det så bra alla mina fina vänner:D,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0