Torsdag kväll:)


varit hos min fina vän marie idag, det var skoj:D , vi fika och drack cola och städade haha:D, sen så slängde vi sopor, såg på lite filmklipp på datorn, jag åt pizza och marie kebab med bröd:) sen så sockerkaka och cola igen och så:D, sen så följde hon mig te bussen så åkte jag hem, tråkigt väder dock, duschade och så:D ska sova snart:D
 haft en undebar dag:D träffade lille linus med ,gosepojk:D 7 månader imorn jue:D

imorn ska jag åka till min bästa Sannis:D, hihii
hoppas på fint väder så vi kan bada,det vore gott,
första doppet för mig iår isf hehe:D
då ska hon få solsidan , låna farsan filmen,
och få två böcker te att läsa och saken jag köpte i sthlm:D
alltid bäst att träffa Sannis:D

helgen vet jag ej vad jag ska göra riktigt:)

Ha det bra bejbs:D, godnatt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0