Torsdag.

idag har jag inte gjort mkt, köpte ny kaffebryggare gjorde vi, jag klumpen råkade välta ner själva kannan i golvet, den gick ej sönder, utan bara en lite svart bit som höll fast skaftet, så antagligen hade allt vatten runnit ut om vi använt den, eftersom handtaget blev löst, ,ajjaa, hem och såg svensson och mer svensson, sen så blev det se upp för dårarna, älskar den filmen:) , underbar:)
sen så gick jag och mami te affärn,sen hem så gick jag ut i skogen i en halvtimme, underbart
dock gick ej huvudvärken bort,.
sen hem och duscha och sådär, åt lite vattenmelon och macka:) , och nu har jag ont i huvudet och jag ska faktiskt sova snart,

ska upp kl 6, ska nog duscha ,sen packa klart allt, sen kmr morfar och hämtar oss 7.40, tåget 8.22 från station:D,
får vinka te sanna med i kristinehamn eftersom vi åker förbi,dock är hon inte vaken kanske men man kan vinka ändå:D,
väl framme i sthlm ska vi fika och gå på stan lite,sen hämtar morbror anders upp oss så åker vi te han och lämnar saker och ska sedan åka med tunnelbanan te grönan och sedan äta,sen börjar konserten 20.00, kmr bli fett röj det:)
lördag- söndag vet jag ej vad vi ska göra, måndag äre hemåkning som gäller:)

te veckan ska jag leka med sanna med, när hon är ledig:D
är bäst att träffa henne är det:) ,

godnatt mina fina vänner:) ,
sov gott:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0