Fredag.


igår vare torsdag och vi hade gympa genrep på kvällen, gick bra, körde handvolt 540 och överslag på bord, inget fristående kan det inte:( ,jag vill såklart men gör bara bort mig om jag kör,
sen åkte jag med emma hem så blev det dusch och mat:) , sen sovning:D

idag fredag gött som faan:D , vart i skolan och haft redovisning om olika stadsdelar, sen åkte jag te stan inhandlade en tunika och en tröja te anna så hon slipper använda min:P, sen så köpte jag trikåer och  fetaost poch ananas med , åkte hem och så, anna lagar mat nu pasta och tomatsås, sen så ska jag möta norran kvart i 4 i stan för att hon ska inhandla trikåer, sen ska vi handla godis med:D ,sen ska jag gå te mammas jobb för sen ska vi köpa pizza:) sen ska man inta tvn för lets dancde final + solsidan bra fredag:D tagga för imorn ska man också:)
sen ska det sovas i tid ska väl upp nångång vi 6, ska ju mötas 8.10 i hallen för framplockning, segt:P
sen äre tävling ungefär halva dagen:) , får träffa sannis med det blir skoj:D ,hiihihi

ha en fin fredag alla babes:D


haha fula:P


jag och sannis:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0