Helgen!


i fredags skjutsade anna mig till universitetet och jag skulle göra omtenta, för första gången kändes det så himla bra efteråt, men ska inte ropa hej förens man är över bäcken så, men hoppas denna gång på G ,
efter det for jag te stan, köpte baguette och åkte buss te busstationen skulle med buss 400 mot filipstad, väl där gick jag på nästa och då satt jessica där , så åkte vi mot lesjöfors,sen kom sannis med bilen så handlade vi lite på konsum:) sen åkte vi mot säfse, väl där så lagade vi mat och kollade lets dance, lite senare blev det sovning..

Lördag, alla for upp klockan i 8 och var pigga:) vi diskade lite då och åt frukost och förberedde oss för slalombacken,åkte dit men insåg att det var så lång kö, så vi satte oss ner ute och njöt i solen:) , sen gick vi och åt hamburgertallrik och coooola:D .så gött vare,. sen ner te skiduthyrningen och hämta pjäxor och så sen åkte vi en gång, sen så bytte i pjäxor sen upp igen, blev nåra vurpor, tappade staven, men var väldigt kul att åka, och sittlift som jag aldrig åkt tidigare var mkt skoj:D ,sen efter lite mer åk så drack vi lite cola och vatten, alla var trötta så vi gick och lämna in skidorna och åkte tebaka ,duschade sen lagade vi mat och åt och sedan började partyt, såg lite halvt på körslaget med, var mkt skoj, sen for vi iväg te hyttan, det var trevligt!) sen åkte vi tebaka hem och skulle sova.

söndag: vaknade tjugo i sju första gången, då var jessica med vaken, och det snöade ute, sen klev vi alla upp så åkte vi ner te affären för att köpa cola:) var så jäädra göttt:D sen åkte vi tebaka och så, sen åkte vi och köpte pizza, var mkt gött det med:) , sen tebaka så såg vi på tvn och sådär, sen skjutsade sanna, mig och jessica till lesjöfors där vi skulle åka te filipstad, kom fram te filipstad och hoppade direkt på karlstad bussen, kom hem så hämtade mamma och pappa mig, har duschat och ätit, nu är jag skit trött och ska sova i tid:)

Har haft det jättte underbart där uppe med Jessica och Sannis!:) , en toppen heeelg, med skidåkning,sol,party och underbara vänner, det kan inte bli bättre!:) vilka underbara vänner man har!:) Tack<3

imorn ska jag skriva ut bedömningsunderlag och sen fylla i dom, får sannas hjälp om jag inte kan:) , är gympa också:) 


dans i soffan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0