Lördag.


imorse ringde klockan tio i sex, i samma veva skickade jag sms te sannis och skulle se om hon var vaken, och hon skicka till mig exakt samtidigt hiihi;D åt frukost, sen klädde mig och packa allt,sen for jag iväg mot sundsta bad och idrottshus, kom dit och vi plocka fram,sen mötte jag sannis och pratade med henne ett tag:D,sen satte jag upp håret och så,sen värmde vi upp och mitt lag körde fristående förträning, sen så lite senare vare redskaps förträning, vi satte på oss dräkter, mina barn hade förträning, det var ledarmöte och sen så defilering, UT körde hopp som nummer 4 och de körde bra, sen så vare Hela familjen på tumbling, jag körde handvolt 540 och stod, golvet var ju as mkt fjong i hiiih:D, sen körde vi på iaf:) ,
tävlingen var slut och prisutdelning, jag fick ett brons i tumbling och ett brons i trampett, mitt lag fick guld i fristående och ett delat brons hihih:D,
sen så vänta jag och becca så gick vi te bussen eller aah sen gick vi tebeka och te nästa buss, var så lång väntetid:) ,
 sen ringde jag till Sannis vid hållplatsen, var mkt mkt trevligt att prata med henne, samtalet avslutades när jag kom utanför min dörr, tkr mkt om att prata med sannis, hon är så himla bäst<3,
kom hem och var skit trött, la in bilder +filmer på datan duschade senare, åt baguette och sen så blev det postkod + körslaget, och lite earth hour mitt i allt, var mörkt höll på att somna haha:P , nu är jag ordentligt trött alltså och funderar på att sova:)

imorn väntar barngympa 12.00, åka buss tråk, man måste gå upp så himla tidigt åka så himla tidigt och komma fram för tidigt jobbigt:) sen ska man vara i hallen te halv åtta, hoppas man orkar hålla sig vaken:P

måndag skola+besök hos VFUN ,tisdag skola , onsdag skola, torsdag-fredag ledigt är ju skärtorsdag och långfredag och anna fyller 20 år wiie!:)
Lördag är det kalas hos Elin, med Sanna och flera:D ska bli skoj:D

sov gott babes:D


becca,ida och barna:D


becca och fanan:P


haahaha ful:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0