måndag.


var ett tag sen jag skrev här

Sa börja med att GRATTA världens bästa SANNA som fyller 22-år idag!:)


förra veckan vare skola ungefär hela veckan,vi hade hälsoprojekt redovisning, på näst sista vare hinderbana, jag,peter, mirjam och emelie var ett lag ocj vi var faan bäst för vi vann hehe, varje lag skulle komma på en låt med våran var bra och eftersom vi vann sjöng vi den 2 gånger haha:P , hade även seminarium och vi prata och prata, sen så vae en ny delkurs som började på fredagen med , tråkig var den, miljödidaktion och hållbar utveckling, med anders ohc henriks farbror som lärare hehe:), efter skola och allt drog jag och therece till jossan på dildo-party hahaha, herregud va vi skratta hela tiden:P men det var skoj hehe:P ,

helgen var annars lugn,var på ikea och bergvik med anna och mamma, och lite gympa med:)

idag har jag inte gjort mkt, har varit i stan och så sen så inte mkt mer, ätit tacos med syster:),
nu har jag tråkigt och vet ej vad jag ska göra riktigt, duscha ska jag sen äta kvällsmat iaf:)

imorn ska det pluggas på riktigt haha:) , motivationen är dock väldigt låg, men måste så:)

torsdag gympa:) fredág inge fristående, längtar te lördag då ska jag te sanna och fira henne ihih;:D, blir mkt skoj:D , hoppas hon blir glad av mina presenter:D,

ha en fin kväll babes:)


elin jag och sanna:)


studenten 07:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0