onsdag.


onsdag idag , var i skolan höll på riktigt på att somna, var sjukt trött, lärarna tjata och tjata, var gött med rast iaf lite) åkte te stan fixade lite  och sen åkte jag hem gjorde kaffe och åt bulle och såg svensson svensson,sen andra avenyn och sen make it or break it med:) , bäst program det:D
sen så blev der dusch och kvällsmat, dator och sen fuskbyggarna bra program det!:) ,
ska väl snart sovas ska bli gött:D,

ímorn blire stan lite, ska nog även städa:P , beeehövs, sen så fredag fyller min syster 20 år , fort det går:) lördag äre dags för kalas för Elin som fyller 23 år, det blir mkt skoj med Sanna och co ihiih;:D

nästa vecka börjar VFUn , får hoppas de jag ska vara med då är snälla. min handledare jobbar ju ine då hon är ju förskollelärare så hon kommer efter lovet:) , blir nog bra:D 7.30-16.00 varje dag blir perfi:D,
veckan efter 8.00- 17.00 o.sv lite olika det:)

sov gott alla babes:D


sommar vore:D


och allsång på skansen med Sannis:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0