Onsdag.


Idag så gjorde vi grupparbete på norrstrand med studiegruppen, stod ute ett tag skit kallt vare, sen gick vi hem te elin och diskutera lite, sen åkte jag och lotta te bibblan för att hitta fakta om norrstrand,sen for jag hem och gjorde mig kaffe haha, sen så såg jag så ska det låta och sen andra avenyn:D, senså gick jag te affären senare och köpte cola, sen så duscha jag och såg sen fuskbyggarna det är ett intressant program det.

sa te jenny förut att jag ej ska köra fristående på truppcupen, var jobbigt, visste inte vad jag skulle skriva men kände att jag ej kan köra det om jag inte kan och kommer göra fel och så, men hon sa att hon förstod mig och att jag har ju haft ont och så , det blir bra, kanske kör når redskap ist, men vet ej ska iaf te träningen imorn, började faktiskt grina lite ,varför förstår jag ej det blev bara så jobbigt att säga att jag inte ville vara med,

imorn ska jag betala räkningar, köpa kamera, troligtvis handla med therece och vara bärhjälp:D

ska väl sova om ett tag är lite trött:) ,

sov gottt babes:D


syster och jag :) ihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0