Tisdaaag.


ska berätta om min trevliga heelg:D
fredagen bestod mest av plugg och lets dance hehe:)

lördagen var jag på bergvik en stund, sen så gjorde jag mig i ordning och grejjade, sen skjutsa anna mig till busstationen så jag kunde ta bussen te sannis:D,väl där så hjälpte jag sannis lite  och så, sen kom alla andra så öppnad sannis presenter och sen åt vi förätt, det var mkt gott:D, sen varmrätt det var också väldigt gott:)  och efterätten var mkt god den med ihihih:D, sen så drack vi lite och lyssna på musik:) vid halv tolv kom taxin och tog oss te mastis, var mkt skoj där och mkt folk:D, sjöng waterloo med sannis på singstar ,jag vann det har jag aldrgi gjort förut :) sen så tog det liten stund att gå hem men det gick bra, men kallt vare iaf, om händerna :) ,sen sov vi:)

söndag så åkte jag hem vid 2 så åkte jag hem och duscha och åt lite mat,sen skjutsa mamma mig till hammarö för gympa, dansade fristående och sen inte mkt mer hade så ont i sidan, typ revbenet, knas men, åkte med klarin hem iaf:)

måndag skola och huvudvärk hela dagen och lite halv sur senare på dagen, barngympa och sen barngympa igen, trött som ett aaas, somna nog direkt jag la huvudet på kudden kan jag tro:)

idag skola och studiebesök på vattenverket, var kallt som faan där men,sen hem och kaffe och annas goooda bullar, sen mat och nu lite musik och sånt där:) ihihih

ska även GRATTA TERR min vän till körkortet idaaag, BRA GJORT : )

            
dans i soffan:)                Emma:)

       
finaste elin:)                    jessica och jag:)    carro hehe:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0