Tisdag!


i helgen vare inte mkt, gympa på söndag vare gympa , tränade UT sen själv!:) ,åmål tränade med oss också:)  

måndag plugg hela dagen på universitetet, peter och tony satt vid mitt bord med ihih, tjugo i tre var jag hemma,slängde i mig en pan pizza,sen till åkte jag te hammarö, tränade snöflingorna, sen så UT,
sen åkte jag med karin hemåt hehe:) 


tisdag idag åkte jag te marie på möran,gick te deje centrum och handlade fika , och sen gick vi hem och åt pizza,
sen lite dator och goos med lilleman:) , sen så åkte jag he, sen te bergvik för att fråga om kameran men den kumde inte lagas eller joo fast lika dyrt som att köpa en ny, så ska köpa en ny nästa vecka:)
har gjort jävla planchen te imorn och skrivit vad jag ska säga, villl faan inte redovisa, det är min stora skräck:P ,
får se hur det blir:) , ska väl sova snart tror jag ska upp kl 6 typ ,blöö:(

skola torsdag - kartan som arbetsredskap, lät sådär:P ,sen fredag omtenta och sen far jag upp te ledsjöfors, så kommer världens bäästa sanna och hämtar mig där:) hiih ska bli skoj att åka upp te henne och hälsa på:)

nästa vecka äre tävling med :) i sundsta wiie:D


sannis och jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0