tisdag.


igår var det barngympa hela kvällen lång, snöflingorna var sååå jobbiga igår för att inte lisa var där herregud va de härja, sen lyssna de inte på oss , sen tränade jag UT, det gick bra , men fristående kanske bedhövdes jobba lite mer med, Åkte med emma hem och sen duschade jag och mat och så sov jag lite senare:)

gick upp tjugo i åtta idag, läste tidningen och öppnade studentmailen där det stod att min bästa handledare ska byta jobb och att jag får vara med U istället, men det går väl lika bra men T är den bäästa:) , så ska ringa VFU handläggaren när jag kommit te skolan sen ,
tråkig lektion idag, och sen en till på eftermiddagen, sen regnar det ute, oj va mkt klaging det blev idag men:)

men snart äre torsdag och man får pengar då ska det köpas en kamera:) , sen äre Lördag och då får jag träffa sannis igen wiiie:D, saknar henne<3

annars äre inte mkt mer som händer just nu, påsk snart och syster fyller 20 år ihih:D,

ha en fin dag alla mina babes:D

lägger in lite bilder med:)


jag och sannis på skansen:D


finaste kusinerna:)

jag och sanna på hennes student:D


hittade även denna på mig och ronja från studenten:)


hahaha avslutar med denna:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0