tisdag.


har pluggat idag, hittat massa fakta om bomull trevligt, även varit i stan en svänga, ätit fisk och sådär,
kände att det skulle vara bra att uppdatera bloggen lite, läste nyss ett mega långt inlägg av min tremänning i hans blogg,det var mega långt, men ett rätt intressant sånt:)

imorgon ska det solas med syster,sen ska vi fika på stan det blir mys, torsdag ska det faktiskt gympas lite:) , fredag ingen dans men lets dance på tv och hårdpluggning även imorn och på torsdag, man kanske ska åka till universitetet nån dag för där jobbar man bäst,
lördag äre sannis som gäller, party för att hon fyllt år ihihih:D, jag längtar mkt mkt, min bästa vän<3) :)

va mycket man kommer på när man tänker efter egentligen, mycket roligt man vart med om:)
och många man saknar varje dag som man aldrig typ träffar länge, det är lite jobbigt faktiskt,
man blir nästan lite tårögd över att man inte träffar en del längre , sånna där gamla kompisar man haft sen lågstadiet hade jag velat träffat:)
inte lätt när alla bor lite på olika håll sådär men .

det ska sovas om ett tag, blir alltid så sent,

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0