Torsdag.


onsdag: var i skolan och hade tråkig redovisning fyy:( men gick bra men lite nervöst äre allt:) , åkte hem och sådär , eller te stan köpte kollegieblock först sen hem och sådär,såg andra avenyn och så:)

idag kom vi till skolan alla , läraren sjuk, jooobbbbbigt, gick och fikade i selma och satt där ett tag, var göttit:) , sen åkte jag te stan och fikaxe,sen åkte jag hem, och pluggade omtenta, sen så följde jag med anna och hämta mamma så blev det ica kvantum för att handla,sen hem igen och så vare mat och sen plugg igen, kafffe också har jag druckit gött:) ska väl sluta plugga om ett tag när det sitter, ska iaf duscha och se sveriges värsta bilförare och plugga medans, har packat lite med:)

imorn äre då tenta 14.00,sen ska jag åka upp te filipstad halv fem, sen sitter jessica redan på bussen mot lesjöfors så åker vi dit så hämtar sannis oss där så åker vi te säfsen:D kommer bli mkt skooooj!:),
wiiiiie, kommer hem på söndag hiiih:) ,

annars så äre snart tävling och JAG kan inte friståendet, jag tappar bort mig blir arg för att jag inte kan och hon borde fatta att hon ska plocka bort mig,ska nog säga det till henne, vill ju inte att det ska bli fel på tävlingen för mig heller så lika bra,

men ha en fin kväll mina kära vänner:D


bjuder på en snygg bild
på sanna och jessica när de dansar i soffan:D


coh en på mig jessica och emma:) ihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0