Fredag


cyklade till västerstrand imorse, var precis dyblöt när jag kom fram, byxorna kunde man vridit ur som en disktrasa inte kul , hade i allafall slutat när vi åkte hem gött:) , kom hem bytte kläder och drack kaffe och sedan åkte jag te stan och mötte becca och becca en jätte pytte stund,sen tog jag bussen te krp och skulle hämta VFU intyget och träffade barn och fröknar,det var skoj:), ihih,sen hämta mamma och pappa med vid universitetet och då blev det ica kvantum och sen så nöjesbutiken och hyrde film,sen så hem då städade jag:)

nu har jag tråkigt,snart ska det ätas och sen ska jag se på så ska det låta:)

har verkligen ingen att umgås med, alla bor så fruktansvärt långt bort ,stackars mej ,men lite ensam ska man väl vara ibland:( , inte kul :( , känns ändå inte om om någon vill träffa mig ändå så gör inget ,

imorn äre lördag och jag ska inte göra nånting, shiit va rastlös jag kommer vara
söndag äre barngympa som gäller:)

måndag äre utedag med 1-3an och sen möte och sen gympa:)
också kommer min bästa Sanna hem som jag saknar oerhört mkt<3

tisdag ledighet och onsdag med, kanske ska bärja göra ett PM snart och komma på vad jag ska skriva om och göra upp om vilka dagar jag ska VFUA igen:)

ha en bra kväll alla som ska göra något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0