Fredag.


gött med fredag, och solen skiner iaf:)  sitter här och lyssnar på musik:)
ska träffa sanna och jessica på stan senare sen tror jag:)
sen ska jag inte göra mycket mer denna fredag, så ska det låta äre ju på tvn förresten:)

imorn äre lördag och inget då heller förresten, typ ingen har tid heller,

söndag äre iaf gympa den sista, 

jag behöver räkna ut alla timmar vi varit där, matte är inte det bäästa jag vet , fy faan vad jag ska räkna, ska ta tag i detta snart:) ,
det var ganska klurigt, för först ska jag räkna ut alla timmar vi varit 2 huvudledare, och sen alla när vi varit 3, sen så linneas timmar, pernillas timmar som hjälpledare, elins timmar och idas timmar, fy:P ,


ha en fin dag i solen alla:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0