Fredag.


jävligt underbart med freeeedag!:)
har varit på VFU idag, sista dagen, vi hade dans genomkörning,sen massa roliga stationer på idrotten,sen välja stund och sen vare lunch och det var gött,sen torka jag bordet och gick på egen rast, var as gött det:)
sen så såg vi lite film och sminka barna inför deras dans, sen gick vi mot krp-centrum så dansade barnen te mickael jackson utanför fritidsgården:) hiihhi duktiga var dom:D
sen packade jag ihop allt mitt pick och pack och gick hem:)
for hem och sen så planerade vi lite och sen åkte vi te stan och sen ica sen köpte vi pizza,så åt vi sen duschade jag och så:) hiihi sett så ska det låta
ska sova i tid:D

imorn äre upp i tid, ska vara på hammarö halv tio och ska åka buss halv 9,jävligt tidigt:P
men sen äre våruppvisning hela dagen ,sen ska mamma hämta mig så äre skynda skynda:D
ska duscha och klä mig lite vackert:P sen ska jag ner och möta mina gooa vänner på stan, så ska vi äta något,sen fara hem te mig så äre party hiiihi:D
sen blire nöjes wiiie:D blir skoj detta, längtar mkt;:D
dom är bäääääst alltid<3

söndag har jag barngympa, sen så ska jag packa som faaan:)

måndag drar vi mot lurö med min käre klass:) ,sen så är vi borta te onsdag,sen ska jag äta tårta på torsdag för då fyller jag år:)
ihiihihih

godnattt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0