Lördag.


vi hade våruppvisning på dagen, UT var med på båda uppvisningarna:) ,var helt slut sen, var varmt som faan i hallen , sen så städa UT lite, sen kom mami och hämtade mig så duschade jag och sådär, sen kom carro,sanna,jessica och elin och hämtade mig med bilen så åkte vi te stan och åt på kebabhouse, och sedan en sväng in på nöjesbutiken och sen hem te mig så drack vi cider och så:) , sen körde vi ölspel mkt skoj haha:P , sen så vid tio i elva åkte vi mot stan och sen gick vi till nöjes:) , var mkt trevligt, men inte så jätte mkt fok änd¨å, men roligt hade vi hiihih:D, sen så vid halv två åkte mina vänner hemåt och jag gick te stan och pratade med becca hela vägen, sen så pratade jag med sannis:D, åkte buss fem i två:) , sen hem och sov gotttt:D

söndag: vaknade innan 8, hmm dum jaaa:P , när man fick sova lite:) ,
har duschat  druckit cola, packat ner fikat te sen:) , lagt fram lite packning till lurö ,
nu ska jag väl snart åka eller nåt, ska hinna köpa tallrikar och sen hämta beccis:D
sen ska vi ha barngympa .sen åker jag buss hem så ska jag packa klart:)

imorn drar vi te lurö hela klassen, kan bli kul och inte kul:) ,


jessica hos mig:)


finaste sannis:D


Elin och jessica:)


bugg:D


sannis shakar:)


Elin gooding:)


Ha en fin dag alla mina babes:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0