Måndag.


var ute i tid, men glömde vantarna .pappa slängde ner, gick te bussen, glömt busskortet, sprang som faan hem och pappa slängde ner det, sprang tebaka men missa busshelvetet, gick till ettan bussen, tjugo min kvar ofa, gick te fyran igen 11 minuter orka , gick tebaka till ettan och tog den och kom fram i tid, var så jävla trött efter allt spring:P hade en lektion,sen lunch sen var vi ute hela eftermiddagen typ och prata om allemansrätten, sen så åkte jag te hammarö och tränade barna det var skoj:D sen hem och så:D

Har köpt en jätte fint klänning idag wiie;:D,

Saknar min sannis också:) ,

imorn äre skola igen och då ska jag ta med busskortet direkt haha:P,



fin fin:D
dock kanske itne bästa bilden men:P


tävlingen i lördas:D,
goa barn:D

godnatt babes:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0