Måndag


uppe tidigt på möran iag.

ska börja med att gratulera min kära vän Frida på 21-års dagen!:) och min Kusin marko som fyller 34 år idag!:) Grattis:D

har gjort i ordning typ allt jag ska ha med mig idag, är ju som sagt utedag idag, ska klä på mig om en stund och sedan sätta mig på cykeln och åka ut dit, inte värst lång bit men tar nog en stund för det, halv nio ska vi mötas:D, sen ska det göras stationer och barna ska få korv med bröd:) , sen ska jag nog cykla iväg vid halv ett, för ska ha möte på universitetet halv två, så först cykel te stan och sen buss, hinner nog, annars får dom vänta:) , sen ska jag cykla hem och sen åka på barngympa, ska bli skoj det:)

imorn äre pengadags, och det första som ska göras är att betala räkningar, oj så kul:P ,
onsdag ska jag leka med min bästa Sanna, som är påväg hem nu wiie:D,
torsdag äre skola tror jag, och fredag med nånting.

vad helgen bjuder på vet jag ej?, får se .

nästa vecka äre uppsatsskrivning, och jag måste göra om 4 dagar på VFUn hur ska det hinnas med? , har ju t ingen tid med det eftersom det är slut på skolan snart, vi får se:)

ha en fin dag alla babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0