Måndag.


idag har jag varit på kau och lånat böcker på bibblan,varit på krp-skolan och träffat min handledare, bokad tid med en där och sen varit på bibblan i stan,sen köpt en väska och så:)
sen hem och sen vare mat) sen lite ebba och didrik och sen ut och fikade på en filt med Therece, Elias, Sandra, Conny och Felicia,det var myyys:) sen gick vi hem och då blev dt typ dusch,lite macka, plugga lite:)
nu sitter jag här lite grann:) , ska väl sova i tid det är gott:)

imorn ska jag träffa Marie och bebbe linus:) , Onsdag ska jag Leka med Sanna tror jag,hoppas på det iaf!:) , hon är den bästa<3,
sen ska jag plugga lite med, på fredag äre avslutning med barna,Lördag ska jag nog se på starboys i
sandgrundsparken:D ,

sen äre dags för sista veckan, med opponering och student och så:)

ha en fin kväll babes och sov gott:)


jag och elias när vi fika:)


marie och jag:)


jag och sanna:) ,
tkr om denna bild:)
t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0