Måndag.


i fredas efter VFUn, åkte jag mot kristinehamn och mötte mina fina vänner,vi gick till konsum och handlade lite mat vi skulle äta, gick hem te madde och åt och drack lite, sen senare åkte vi te nån ferre, sen gick jag och sannnis hem:) , vi såg på svensson svensson och så:)

lördag: gick upp nångång, såg på talang och sådär, åt ärtsoppa och vitlöksbaguette, dock kände jag ingen smak, men gott vare:)
sen så åkte jag hem med 2 bussen så hämta mamma mig så åkte vi mot apoteket och köpte bisolvon och sådär:) ,
sen hem också blev det att vila lite:)

söndag: fått ögonflammation så ingen barngympa:) , vilat hela dagen till och sov lite gjorde jag:)

Måndag: ringde doktorn men inget svar, postade på annas paket och sen hem igen,. sett på svensson svensson säsong 4 men nu skärgårdsdoktorn, riktigt mysigt program det:)
mår lite bättre nu:) ,

men ska stanna hemma imorn med, måste bli riktigt frisk innan det blir VFU igen,den är ju slut på fredag jue:)

sen äre ju party på lördag, och då ska jag faanimej vara friisk:) ,
för då kmr Sannís,Jessica, Carro och Elin till mig, också blire nöjes:)
och innan äre våruppvisning som gäller med:)

ha en fin kväll alla babes:)


finaste sannis i fredas:)


jessica och carro:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0