onsdag.


skoldags vare idag med minsann, var där och lyssna på 2 fritidspedagoger som pratade,sen så for vi iväg till göteborgsudden och kollade läget inför måndag, var väldigt fint där:)  sen så fick jag skjuts av cicci te skolan hemma där jag bor så gick jag hem:) , sen så såg jag svensson och skrev lite och sen somna jag en stund göttit:) , sen så vare mat mums:) , sen så har jag sett lite på gympa på datorn:)
smsade till sannis förut och hon tillbaka,det var underbart:) ihihihm,
ska duscha strax sen blire nog lite kvällsmat och choklad blire efter för guud det är jag sugen på:) 

imorn ska vi till tuggelite och ha utomhuspedagogik igen, sen ska jag hämta intyget för VFun,
fredag besöka västerstrandskolan och informera dom inför måndagen:)

helgen vet jag ej vad jag ska göra:), vore skoj att leka med nån:)

ha en fin kväll alla fina:)


fin bild från i somras:D


fina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0