Onsdag.


Måndag: åkte till lurö med klassen,samlades vid järnvägstationen vi som åkere därifrån 8.45, åkte mot säffle och ut på värmlandsnäs, och sen blev det toa och sen båt ut mot lurö, tog en timme att komma dit:) och då gick vi in med väskorna i rummen och sen packade i ordning allt vi skulle ha med oss påå vandringen, gick ut och gjorde en del övningar i skogen och sådär, åt lunch i skogen och så, 5 var vi väl tillbaka ungefär, och dp väntade vi på mat som middagsgruppen gjorde, det var göttit:) , fick kyckling, ris sås:) sen så spelade vi kort och senare sov vi:)

Tisdag: samling 9.00 så började vi vandra igen och denna dag mkt mkt längre, gick så vi kom till själva lurön och där gjorde vi saker och kollade på en klosterruin med och fyrhus och munkällan , och åt på en klippa, mys:) ,
gick til klosterruinen gjorde en uppgift där och sen bar det av tillbaka minsann, var lite toanödig med, kom tillbaka och sen blev det mat och kortspel igen ,plump spelade vi:) kollade även på när de spelade tärning, hysteriskt spel haha:P , men kul vare:P
sen gick jag och sov och det var så gott:) hade fett ont i mitt skavsår med.


Onsdag: klev up vid tjugo i sju för att duscha och sen gjorde jag frukost med min grupp så åt vi och sen skulle vi gå igen, denna gång bara till tegelbruket och där så gjorde vi uppgifter på vägen dit med tipspromenad ovch en ordlek man skulle leta bokstäver på träden så man kunde bilda ett ord och vi klara det, och vann en kexchoklad i min grupp:) sen vidare te naturreservatet och tegelbruket, gjrode en uppgift och gick sen strandvägen tillbaka till stenstaka och då vare redovisning av dagen innans uppgift, sen åt vi mat, sik var det,gick ner men faan va mkt ben det var i:O , satt där och sen gick vi mot båten och åkte hem, fy fan va trött ja var, bussresa hem , uusch va huvudvärk:;( , sen kolm vi hem och det regnade och jafg tog buss hem:) ,
kom hem sen så åkte jag och mamma te bergvik och handlade lite mer te maries present:) , sen hem och sen duschade jag och nu sitter jag här:P

imorn fyller jag 23 bast:P , mormor och morfar kommer och sen kommer mariie med:D, sen skjutsar vi henne hem te deje ihihi:D

fredag ska jag åka till jessica och på lördag åker jag,jessica och carro med deras gympabarn te avesta och tävlar:) kommer bli skoj:D ,

sen åker min bästa Sanna te USA på fredag, fast imorn kväll åker de te sthlm,
Kommer sakna henne helt sjukt mkt mkt mkt<33
världens bääästaste Sannis:)
men guud va bra hon kommer ha det:D hiihih

godnatt babes:D

goooding:D


fin fin utsikt:D,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0