Söndag.


idag är de två som fyller år!:) ,

Grattis ANNA 23-ÅR, PETER 21-år,!:)

imorn och resten av vecka en hel del med:P 
imorn min kusin och frida haren, onsdag kusin jonas, torsdag lollo och elin:D,

idag äre söndag då då, har ätit ost och skinksallad te frukost, sen gjort macka och ordnat vatten:),
ska klä mig om ett tag och sen så äre barngympa dags:) , sen ska jag SKYNDA hem för att se när salo står sist och kör sina sjukt snyggga varv i winners final 2:D, hoppas de vinner, och då äre EM på hemmaplan i sverige i malmö i oktober, där skulle man varit:P ,

imorn äre då dags för temadag, hoppas regnet håller sig borta, orkar inte med att bli blöt:) sen typ halv ett ska jag skynda till stan och sen universitetet, stress stress,

snart kommer sanna hem wiie:D, och på onsdag får jag krama henne:) ,


anna panna:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0