Söndag.


helgen då.

fredas vare mkt tråk.

Lördag: var hemma och sådär,sen åska det fyy:(, men blev finare framåt kvällen. jag åkte upp te krp där Therece var, vi satt där och prata och så,sen vare dags för grillning typ as sent:) , haha, men det var skoj men kallt:) sen blev det lite shotar, skulle inte ha druckit det men ,
åkte hem och senare la jag mig ner, då ringde världens bästa Sanna så vi prata en stund,det var underbart att prata med henne!:) , hon är bäst.
sedan skulle jag somna hade så ont i magen,
men somnade te slut:)

Söndag : vaknade för tidigt och mådde inte bra, men det brukar man ej göra:)
drack coola, bäddade om sängen ,duschade och åkte mot hammarö,mamma körde mig:)
satt utanför och vänta, sen kom beccis:)
tränade barna och åmål var med också:) skoj att de kom tyckte jag:)
sen gick jag och becca te ica och handlade lite gött och satte oss på en bänk vid huc, och myste:)
sen kom pörn och sen kom marthina så lämnade jag papper om ledartimmar te henne,
sen så följde jag med pörn ut te hinderbanan sen kom mamma och hämta:)
sen hem och sen mat och bok ltie grann gött på balkongen vare minsann:), men nu blev det lite kallt.
ska duscha strax sen vet jag ej:) tat lugnt underbart

imorn ska jag nog åka te krp och låa nån bok om det jag ska skriva om, sen så kanske jag tar mig en tur te VFU skolan ska ju intervjua skolsköterskan så:)

sen ska det skrivas arberte minsann, jäädrar va jag ska skriva:P
ska plugga inför quizet med:)
endast en dag kvar i skolan för denna termin,

på Fredag ska vi till nöjesfabriken med våra gympabarn och äta och spela bowling ihih:)

ha en fin kväll alla babes:D


sannis gör ett trick:P


finaste sannis och jag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0