Söndag.


åkte te jessica i fredas, vi chilla lite,sen åkte vi te affären och handla lite,sen lagade vi mat och sen åt vi och sen såg vi på talang, topcats ägde ju allt ihihi:P sen skulle vi sova men gick ej så bra, kollade dansföreställningar ocjh allt istället, somnade vid kvart i två,

klev upp typ fyra , fy faan va trött jag var då kan jag lova:)
carro hämta oss 5 så åkte vi mot avesta, väl framme lite förträning och sen bölev det tävling, dom var jätte duktiga:) sen åkte vi hem  och sådär, 5 över 8 gick min buss hem var skit trött,
duschade och så, sen sov jag och fy va gött det var:D

söndag: jag är trött än, skulle upp 8 men orka gick upp 9 istället, ätit lite kycklingsallad , ska klä mig nu och sen åka te stan och sen hammarö och träna barna:) ,
börjar få huvudvärk men den ska väl gå över hoppas jag:) 

imorn äre skola och resten av veckan med:)

Jag saknar Sanna så mkt<3,
men vet att hon har det bra !:)

ha en fin dag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0