Tisdag.


dagen har bestått av skola, vi hade utomhuspedagogik med en fritidspedagog, hon pratade massa och sen i slutet lekte vi nåra lekar ute det var mkt skoj ihihih:D, sen så hade vi lunch och sen hade vi intro om temadagen på måndag:) , sen så gick jag te krp, men U var ej där så fick åka hemåt :)
kom hem och åt mat det var gött:) har druckit kaffe nu med det var gött:)
ska duscha och skriva lite mer på min lurö grej,sen kanske börja klura på vad man ska skriva om i fördjupningsarbetet , mkt svårt, men nått om hälsa är intressant tkr jag:)

imorn äre skola, först nått med fritidspedagoger och sen ska vi åka till göteborgsudden och kolla hur det ser ut, sen så ska jag till krp igen tror jag allt:) ,

onsdag skola igen då ska vi till tuggelite och kolla lite:) sen fredag till västerstransskolan, min gamla skola:D,

helgen? ingen aning,

nästa vecka kommer sannis hem , längtar efter henne!:) ihihih,
känns konstigt att inte prata med varann varje dag som vi brukar!

ha en fin kväll babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0