tisdag.


varit hemma idag med, mår ganska bra nu poå kvällen men imorse satt ögonen fast, och jag var as hes,:( , men med ett antal muggar houngsvatten gåre bra , och c-vitamin och apelsin och banan ska jag bli frisk snart:)
elin ringde och jag såg sletnast ut,men gick ut och hälsade på henne och patrik som hade vägarna förbi, brunast som faan efter 3 veckor i thailand, men kul att se dom vare allt:) ihihih,

sett på film hela dagen och vilat, så nui jääävlar blir jag frisk snart:)
halsen är fortfrande väldigr vrång vet ej vad det är med den men:)


om jag blir bättre blir det fritids på torsdag,

och party på lördag med mina gooooa vänner vill man ju ej missa:)

sen ska det ju faras till lurö nästa vecka och jag ska fylla år och jag ska åka till avesta, så frisk ska jag bliiir:D

ha en fin kväll alla babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0