Torsdag


hade grupphandledning idag, gick bra och det kändes bra, ska skriva om övervikt bland barn i skolan och iuntervjua skolsköterskan på min VFU skola och ta reda på hur de jobbar mot övervikt där, om de nu gör det kan bli intressant,
sen åkte jag te stan, var så jädra tråkigt men gött att sola skiner,
nu sitter jag här och tänker och lyssnar på bra musik:D,
sen äre mat i eftermiddag med, ärtsoppa tror jag allt:)

imorn äre fredag, undra vad man ska hitta på? , blir nog att sitta här och glo:) eller kanske en sväng nånstans och leta efter jeansjacka, villllll haaaa!:) sen ska jag nog inte göra något mer.
Lördag inget planerat då heller, vet ej vad man ska hitta på,
söndag äre barngympa kanske att åmål kommer med:)

sen äre arbete som ska skrivas hela dagarna:)

ha en fin dag alla sööta:D


sanna igår när hon visade mig ett tricks
med sina kuddar hehe:) ,


Sanna gör glädjeskutt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0