Torsdag 13/5


Idag ni, fyllde man alltså 23 år!:), vaknade imorse och hade fått 4 sms, sannis hade skrivit hela ja må hon leva, fint det:) , sen lite facebook grattis och mer sms under dagen:) ,
Mormor och morfar kom vid 2 så blev det mat och sen skypa vi med anna:D , sen så blev det tårta och sen åkte de hem så kom marie så fikade vi lite och gav varann presenter;D sen skjutsade jag och mami hem henne:) ,
sen så pratade jag med min underbara sanna i telefon,det var bääääst:) , hon åker ju inatt till sthlm,sen USA imornbitti, så det var gött att prata lite med henne:D, hon kommer ha det fantastiskt, men jag kommer såklart sakna henne jättemkt<3 ,

imorn ska jag fixa lite,sen åker jag till kristinehamn och tlil jessica ,ska sova där blir skoj:D för sen på lördag möra far vi till avestapokalen med deras gympabarn blir skoj det:D

Söndag är det gympa som gäller:Dsen skola måndag:P

Ska sova om en stund är sjukt trött, och mätt:P

fick en jätte bra plattång i dag som man kan använda i både torrt och blött hår, cooolt:P

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0